Mesna tortilja torta


Sastojci:
900 g mljevene junetine
3 mrkve
Komadić celera
2 dl paradajz sosa
3 glavice luka ( kapula)
2-3 čena češnjaka
Jedna paprika babura ( po želji )
1- 1/2 dl crnog vina
1 dl mlijeka
Masnoća ( ja sam stavila maslinovo ulje)
Sol, papar
Goveđi ili juneći temeljac. ( ja sam koristila juneći, može i voda )
Sir gauda, podravac ili trapist.
Tortilje



Načina pripreme umaka:
1. Sitno isjeckati kapulu i prodinstati je na masnoći.

2. Kad kapula postane staklasta dodati joj ribanu mrkvu i celer te papriku sjeckanu na što sitnije kockice.

3. Nakon desetak minuta dodati junetinu i povremeno mješati dok ne ispari sva tekućina iz mesa.
4. Nastaviti povremeno mješati te dolijevati temeljac ali nikako previše jer se treba dinstati a ne kuhati.
6. Dodati paradajz sos, zatim vino i začine te nastaviti sa dinstanjem uz povremeno mješanje.
7. Pri kraju dodati mlijeko i još kratko prokuhati.
( mlijeko se dodaje kako bi neutraliziralo jakost umaka).
8.. Umak se kuha na laganoj vatri od sat ipo do dva.

Način slaganja tortilja torte:
Na dno kalupa za torte staviti jednu tortilju. Preko tortilje staviti jednu šefrku (kaciol) umaka kojeg rasporedimo preko cijele tortilje. Zatim tako redamo tortilju pa umak dok ne potrošimo cijeli umak. Na zadnju tortilju možete staviti umak pa naribani sir ali ja nisam. Ja sam samo naribala sir i stavila da se zapeče do lijepe rumene boje.
Kad je gotovo još kratko pričekati da se malo prohladi, odvojimo obruč od kalupa te poslužimo toplo uz neku salatu.

Prije slaganja jednu tortilju staviti u kalup, ako je veća od kalupa višak izrezati tako da dno kalupa položimo na tortilju pa nožem izrezati višak.



Comments

Popular Posts