Urnebes salata


Urnebes salatu jela sam na mnoge načine, ali ovaj je meni najbolji. Salata je dosta pikantna i kao takva mora biti pa osjetljive osobe neka je izbjegavaju. Jako lijepo se slaže uz roštilj i pečenje.


Osnovni sastojci:
500 g zrnatog sira ili feta sir
1 - 2 žličice mljevene crvene paprike
Jedna žličica ljute tucane paprike
3 - 4 jušne žlice ulja. Ja sam koristila maslinovo.
1 - 2 češnja češnjaka
Sol ( sa soli treba biti oprezan, ako se koristi feta sir jer je on dovoljno slan pa da se ne dogodi da salata bude preslana. )
Papar
Dodaci po želji:
Dvije pečene rog paprike
2 - 3 žlice ajvara po mogućnosti domaćeg
2 - 3 žlice vrhnja




Način pripreme:
1. Rog papriku ispeći, ja sam je pekla na roštilju. Skinuti joj kožu i ukloniti koštice. Zatim ju usitniti.
2. Sir izgnječiti sa vilicom i dodati mu sve ostale sastojke i dobro sjediniti.

Ove dodatke koje sam dodala u salatu mogu se a i ne moraju dodavati. Ja sam ih dodala jer mi je salata puno blaža i ukusnija. Struktura joj je kremastija i može se služiti kao salata i kao namaz na bruskete ili kruh.

Salata od pečene paprike i češnjaka

Papriku ispeći na roštilju ili protvanu ( ruštera, tepsija) Nije poželjno skidati peteljku prilikom pečenja jer sa peteljkom lakše ju je okretati. Pečenu papriku ostaviti malo da se prohladi. U nekim receptima sam pročitala da papriku stavljaju u najlon vrećice kako bi se lakše skinula koža. Ne mora se to raditi, ako je paprika pečena koža će joj se vrlo lako skinuti. Zatim joj očistiti  koštice, posoliti, pouljiti te posuti sjeckanim češnjakom i peršinom.






Comments

Popular Posts