pašteta od piletine



Ovaj recept radim duže vrijeme. Često puta sam ga dorađivala dok nisam postigla najbolji omjer koji meni odgovara.

Sastojci:
400 g kuhanog pilećeg mesa
200 g svježeg krem sira, ja sam koristila abc
1žlica suncokretovih ili bučinih sjemenki, ja sam koristila suncokretove sjemenke
1 žlica svježe sjeckanog vlasca
1 žlica senfa
4 žlice majoneze
2 češnja šešnjaka
sol i papar po ukusu



Priprema:
Nakon što ste skuhali piletinu, skinite kožu i odkoštite je. isjeskajte  na što manje komadiće kako bi vam bilo lakše prilikom daljnje obrade. Sve sastojke sjedinite osim vlasca, stavite u prikladnu posudu i štapmim mikserom usitnite dok ne dobijete lijepu kremastu masu.
Kad je pašteta gotova umješajte vlasac, provjerite slanost, ako je potrebno dosolite i stavite u hladnjak na hlađenje. Sastojke i omjere možete kombinirati prema vlastitom izboru.
Meni je u ovom obliku najbolja.




Dobar tek!

Comments

Popular Posts