čokoladna tjestenina




Kad sam pronašla ovaj recept bila sam sumljičava, ali me je vizualno oduševio.
Ovaj recept kao da je napravio sam Salvador Dali, nadrealističan je jer se njegov okus kosi sa očekivanim. Smatrali bi da je slano jelo, ali ono je desert. Ovaj desert će impresionirati i najistančanije nepce ljubitelja čokolade.


Potrebno:

500g brašna za kolače
100 grama kakao praha
Prstohvat soli
3 jušne žlice šećera u prahu
4 velika žumanca
50 g maslaca ili margarina
150 ml vode



Priprema:

Mikserom izmješajte brašno, kakao prah, žutanjke,sol, margarin pa vodu i šećer dok ne dobijete tjestastu smjesu. Ako je tijesto previše suho, dodajte još malo vode. Posipajte brašno na čistu radnu površinu. Tijesto razmaknite na tu površinu i oblikujte ga u kuglu, te mijesite oko 5 minuta. Pokrijte tijesto plastičnom folijom i stavite ga u frižider na oko 30 minuta.


Izvadite tijesto iz frižidera i izrežite ga u 4 komada, i svaki komad razvaljajte. Isjecite komade tijesta na trakice (taljatele) širine 1 cm, a dužine do 20 cm. Kada sve završite, zagrijte lonac sa vodom, stavite malo ulja i soli i sačekajte da voda zakuha

Ubacite tjesteninu u vrelu vodu i kuhajte 8-10 minuta.

Kada se tjestenina ohladi, servirajte je u tanjure i prelijete po želji čokoladom ukrasite šlagom i nekim voćem, ja sam dekorirala sa konpotom od višanja.

Poslužite svojom čokoladnom tjesteninom goste i uživajte u ovom nesvakidašnjem čokoladnom desertu!

Dobar tek!


Comments

Popular Posts